برخورد با تخلف رانندگان دراستفاده از تلفن همراه در حین رانندگی

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان از برخورد با تخلفات رانندگان دراستفاده از تلفن همراه درحین رانندگی درسطح معابر شهرستان‌های استان خبرداد.

 سرهنگ"محمدعلی بزی   بیان داشت: به استناد ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات مانند تلفن همراه که باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده گردد ممنوع است رانندگان موظفند در هرحال به طورکامل به جلو توجه داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان در ادامه بیان داشت: در ادامه اجرای تحقق انضباط و امنیت ترافیکی برخورد با تخلفات رانندگان در استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در چهار ماهه اول سال جاری تعداد  ۴۰۰۰ تخلف تلفن همراه در حین رانندگی توسط رانندگی ثبت شده است.

وی افزود: استفاده ازتلفن همراه و وسایل‌های مشابه ارتباطی در حین رانندگی در سرعت بالای ۶۰ کیلومتر  به رانندگان وسایل نقلیه  شخصی  ۳ نمره منفی، وسایل نقلیه عمومی و سنگین ۵ نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی فرماندهی انتظامی استان در پایان از رانندگان خواست بارعایت قانون به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند تا شاهد ارتقاء انضباط ترافیکی و ایمنی در سطح معابر باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.