محدودیت‌های ترافیکی شب های پایانی دهه اول محرم در زاهدان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از اتخاذ تمهیدات محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های پایانی دهه اول محرم ۱۴۰۲ خبر داد.

  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی بزی ضمن تسلیت ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله حسین (ع)، افزود: با توجه به حضور دسته جات عزاداری‌ها در معابر شهری به منظور نظم بخشی به آمد و شد و کاهش حجم ترافیک با بکارگیری حداکثری نیروها، ضمن پوشش ترافیکی معابر تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در هستی مرکز شهر اتخاذ خواهد شد.

بزی در ادامه بیان کرد: محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی در مسیر‌های تقاطع خیابان‌های خیام- بهشتی، سه راه ترابی، تقاطع طالقانی- میدان ارکیده، تقاطع سعدی- آزادی، تقاطع مصطفی- آزادی، تقاطع امام- آزادی، تقاطع سعدی-شریعتی، امام – بهشتی- سعدی بهشتی، میدان امام حسین (ع) – امیرالمومنین ۱۲ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: عوامل پلیس راهور از ساعات شروع تا پایان مراسم شب‌های عزاداری در سطح معابر مستقر بوده پوشش‌های ترافیکی برای تسهیل و عبور مرور شهروندان اعمال تمهیدات و محدودیت‌های لازم تا پایان تسهیل عبور و مرور ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان در ادامه بیان کرد: رانندگان برای جلوگیری از انسداد مسیر‌ها و نظم بخشی به پارک خودرو‌ها در حاشیه معابر سطح شهر و حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور از توقف‌هایی نظیر دوبله، در حریم تقاطع‌ها در محل‌های ممنوع توقف در مسیر‌های اعلام شده خودداری کنند.

این مقام مسئول گفت: مسئولان هیئت‌ها و دستجات عزاداری علاوه بر رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی نسبت به رعایت اصول ایمنی ترافیک و همراه داشتن علائم و تجهیزات لازم بویژه در صورت حرکت شبانه دستجات اقدام کرده و با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند و مسیر بازگشت را طوری برنامه ریزی داشته باشند تا مجبور به عجله و شتاب در رانندگی نشوند و نهایت همکاری را با مأمورین مستقر در معابر کنند.

 

برچسب ها: فراجا ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار