بلوار شهید مطهری زاهدان به بلوار شهید خزایی متصل می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با هدف کاهش بار ترافیکی بلوار شهید مطهری زاهدان به بلوار شهید خزایی متصل می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با هدف کاهش بار ترافیکی در بلوار شهید مطهری و میدان امام علی (ع) و ایجاد دسترسی سریع و راحت شهروندان به بازار چهارراه رسولی (خیابان مولوی حسین بر) و همچنین ساکنان منطقه زیباشهر به مرکز شهر، این محور احداث خواهد شد.

 منصور بیجار اظهار کرد: از با هدف کاهش بار ترافیکی در بلوار شهید مطهری و میدان امام علی (ع) و ایجاد دسترسی سریع و راحت شهروندان به بازار چهارراه رسولی (خیابان مولوی حسین بر) و همچنین ساکنان منطقه زیباشهر به مرکز شهر، این محور احداث خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با برگزاری جلسات کمیسیون ماده (۵) و بر اساس مطالعات ترافیکی انجام شده، این محور به عرض ۳۶ متر می‌باشد که از محل لشکر ۸۸ زرهی ارتش واقع بلوار شهید مطهری آغاز و به بلوار شهید خزایی متصل می‌شود.

وی ادامه داد: با توافقات انجام شده و همکاری خوب مسئولان نیروی زمینی ارتش و اداره کل راه و شهرسازی کل استان، عملیات اجرایی این طرح توسط شهرداری زاهدان انجام خواهد شد.

این مسئول گفت: با اصلاح مرحله‌ای طرح تفصیلی شهر زاهدان در جلسات کمیسیون ماده (۵) در کنار سایر طرح‌های توسعه شهری، ساماندهی دکه ها، بازار رسولی، ایستگاه‌های تاکسی بین شهری و ... نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد جمعیت شهر زاهدان در منطقه زیباشهر ساکن هستند.

برچسب ها: ترافیک ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار