شکست خوردن نقشه‌های شوم دشمنان درعزاداری‌های ماه محرم

نماینده ولی فقیه گیلان گفت: حضور آگاهانه عزاداران حسینی در تاسوعا وعاشورا نشان داد که به رغم تحرکات موذیانه دشمنان، نهضت حسینی پا برجاست.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نقشه ها‌ی شوم دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن عزاداری‌های ماه محرم و قدردانی از حضورگسترده و آگاهانه مردم در عزاداری‌ها گفت : مردم با حضور عاقلانه ، پاسخ محکمی به دشمنان و بدخواهان دادند.

وی با بیان اینکه عملکرد‌ها باید در نهایت سبب برچیده شدن هنجارشکنی‌ها در جامعه شود افزود : نمایندگان مجلس در بررسی مسئله عفاف و حجاب فقط به فکر دین و آیین مردم باشند.

نماینده ولی فقیه گیلان در ادامه به فتنه‌های رژیم صهیونیستی در اهانت به دین اسلام اشاره کرد و گفت : مکر و حیله این رژیم به خود او بازگشته و از درون دچار فروپاشی شده و روز به روز به سمت نابودی پیش می‌رود.

موضوع دیگری که امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه به آن اشاره کرد آشنا کردن ۱۵۰ هزار پزشک با طب سنتی و ایرانی بود.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت با این اقدام ارزشمند بسیاری از بیماری‌ها را کاهش می‌دهد گفت: در سراسر دنیا از طب سنتی و مکمل استفاده می‌شود.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به ضرر و زیان کشاورزان با به فروش نرسیدن محصولاتشان افزود: دولت قرار است برای برنج استان‌های شمالی که از سال گذشته باقی مانده و برنج امسال تصمیم گیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.