ضرورت حمایت از بنگاههای کوچک تولیدی

امام جمعه رشت گفت: بنگاههای تولیدی کوچک سبب ایجاد اشتغال پایدار می شود و حمایت از این شرکت ها ضروری است.

نماینده ولی فقیه گیلان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک و با بیان اینکه شرکت های تولیدی بزرگ در صورت آسیب دیدن به سختی به چرخه تولید باز می گردند، گفت: بنگاههای تولیدی کوچک با حرکت مستمر موجب ایجاد اشتغال پایدار می شوند.

آیت الله فلاحتی افزود: می توان از درون همین واحدهای تولیدی کوچک مدیرانی با انگیزه و با تجربه را وارد عرصه های بزرگ مدیریتی کرد.

وی در ادامه به جریان ۲۳ مرداد سال ۱۳۵۰ سالروز جدایی بحرین از ایران اشاره کرد و گفت: کارنامه مفتضح خاندان پهلوی در دوران پیش از انقلاب کاملا آشکار است. چرا که انگلیسی ها به راحتی توانستند پهلوی را فریب داده و بحرین را از ایران جدا کنند.

نماینده ولی فقیه گیلان با اشاره به عملکرد بسیار ضعیف و شرم آور محمدرضا پهلوی گفت: دشمنان در تلاشند تا با ایجاد هر فتنه ای در کشور چهره پهلوی را تطهیر کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه استعمار جهانی به دنبال روی کار آمدن شخصیت ضعیفی مانند پهلوی در ایران است تا دوباره بتواند به استعمار خود دراین کشور ادامه دهد.اما دیگر ایرانیان اجازه نمیدهند انسان های ترسو و نابخردی بر آنها حکومت کند.

وی با بیان اینکه جدایی بحرین از ایران و ضعف برخی کشورهای حوزه خلیج فارس سبب شد تا آمریکایی ها پا به خلیج فارس بگذارند افزود: البته با رشادت شهیدان و رزمندگانی چون حاج قاسم سلیمانی دشمنان را از منطقه دور کرده ایم.

آیت الله فلاحتی همچنین فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به مهین را گرامی داشت و گفت: آزادگان ذخایر انقلاب هستند و همواره از ارزشهای انقلاب اسلامی ایران حمایت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.