سه نفر در ٢ تصادف زنجیره‌ای مشهد جان باختند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: سه نفر در پی وقوع ٢ فقره تصادف زنجیره‌ای در مشهد جان باختند و سه نفر نیز مصدوم شدند.

 احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: بامداد امروز تصادف زنجیره‌ای حدفاصل خیابان وکیل آباد ۳۶ و ۳۴ بین خودرو‌های سواری پژو ۴٠۵، لکسوس، پژو ۲۰۷ و یک موتورسیکلت رخ داد.

او افزود: در این حادثه، ترک نشین موتورسیکلت که زنی ۲۲ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و همسر۲۷ ساله اش و راننده ۴۰۵ نیز مصدوم و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در حادثه دیگری نیز حدفاصل میدان سپاد به سمت میدان امام حسین (ع) در اتوبان شهید چراغچی، خودرو‌های سواری پژو آردی، پیکان، کوئیک و یک دستگاه موتورسیکلت سه پشته با یکدیگر برخورد کرده بودند.

نگهبان بیان کرد: یکی از ترک نشینان موتورسیکلت دختربچه‌ای ۶ ساله بود که به علت شدت جراحات در دم جان باخت و راکب موتورسیکلت و همسرش نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که، اما راکب ۴۲ ساله موتورسیکت با وجود تلاش تیم‌های پزشکی در بیمارستان درگذشت.

او تصریح کرد: عدم توجه به جلو، سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم رعایت فاصله طولی از مهمترین علل سوانح رانندگی است لذا شهروندان باید با پرهیز از هرگونه تخلف رانندگی، حافظ جان خود و دیگران باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.