دستگیری سه متهم به قتل در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: سه نفر که با مشارکت یکدیگر یک جوان را در این شهرستان به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

 سرهنگ نبی شکرویسی گفت: در پی کشف جسد فرد جوانی در اراضی کشاورزی یکی از روستا‌های کبودرآهنگ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: پلیس با انجام اقدامات فنی در بازرسی از محل قتل به سه نفر مظنون شد که با انجام هماهنگی‌های قضایی، افراد دستگیر شده در بازجویی‌های فنی پلیس به قتل پسر جوان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: با بیان اینکه انگیزه قتل اختلافات خانوادگی عنوان شده است اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف پراید سرقتی در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با استفاده از تجهیزات پایش مسیر‌های ارتباطی یک دستگاه خودروی سرقتی را شناسایی کردند.

سرهنگ علی حسن حیدری جو گفت: در بررسی‌های اولیه و استعلام مشخص شد که خودرو سابقه سرقت دارد که اقدامات پلیسی برای شناسایی سارق و دستگیری وی ادامه دارد.

کشف هروئین و شیشه از توزیع کنندگان موادمخدر

فرمانده انتظامی فامنین گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر فامنین، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ هادی پور رجب گفت: در تحقیقات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، ۲ توزیع کننده موادمخدر در فامنین شناسایی و در عملیاتی دستگیر و از مخفیگاه متهمان ۴۵ گرم هروئین و ۳۰ گرم شیشه کشف شد.

منبع:  پایگاه خبری پلیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.