راه اندازی بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی در ۱۴ نقطه خراسان جنوبی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی در ۱۴ نقطه از استان راه اندازی شده و در طرح نذر سلامت ماه محرم فعال است.

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به خدمات امور جوانان و داوطبان جعیت هلال احمر از ابتدای ماه محرم گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم، جوانان عزادار با انجام فعالیت‌های بشردوستانه وفاداری خود را به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) نشان دادند.

او افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی باید‌ها و نباید‌های ایمنی در هیئت‌های عزاداری، کنترل فشار خون عزاداران و ارائه توصیه‌های بهداشتی ضروری به عزاداران از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر بوده که از ابتدای ماه محرم آغاز شده و استمرار دارد.

کاوسی با اشاره به اجرای طرح نذر سلامت در ماه محرم بیان کرد: از شهروندان و خیرین خواستاریم با شرکت در این طرح، تجهیزات پزشکی مازاد را برای کمک به بیماران به هلال احمر تحویل دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عنوان کرد: در زمینه کمک به بیماران نیازمند، بانک‌های امانات پزشکی در ۱۴ نقطه از استان راه‌اندازی شده که مردم می‌توانند تجهیزات پزشکی مورد نیاز را به صورت امانی از این بانک‌ها تحویل بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار