کنترل ترافیک دروازه قرآن شیراز با حضور ۲۰ تیم پلیس + مسیر‌های جایگزین

رئیس پلیس راهور شیراز از بکارگیری ۲۰ تیم پلیس راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک دروازه قرآن شیراز خبر داد و خواستار همکاری شهروندان با پلیس تا پایان اجرای این طرح عمرانی شد.

سرهنگ حمید کریمی درباره حجم ترافیک سنگین در مسیر دروازه قرآن شیراز از همکاری ۲۰ تیم پلیس راهور برای کنترل ترافیک این مسیر و خیابان‌های منتهی خبر داد و گفت: یک تیم خودرویی جهت عدم ورود ماشین‌های سنگین در محدوده دروازه قرآن از مسیر پل شهیدان اوجی حضور دارند تا از حجم ترافیک شهری کاهش یابد.

او همچنین از حضور یک تیم گشت خودرویی دیگر از ورودی شیراز از پل شهید اسکندری به جهت جلوگیری از کامیون‌ها که موجب اخلال در ترافیک شهری نشوند نیز خبر داد و افزود: مابقی تیم‌ها در محدوده مسیر دروازه قرآن شیراز و خیابان‌های حافظ، ابوالکلام، اطلسی، حافظیه، چهارراه ادبیات و پل هجرت حضور دارند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه لاین مخالف را مسیر خروجی برای شهروندان قرار دادیم و در این راستا مشکل نداریم، گفت: مسیر‌های جایگزین برای تردد شهروندان را اعلام کرد که بدین شرح است:

مسیر نخست: کسانی که قصد تردد از بلوار امام رضا به محدوده شرق شیراز دارند بایستی دوربرگردان بلوار آیت الله ربانی شیرازی را دور بزنند به سمت دروازه قرآن و وارد خیابان حافظ شوند؛ از خیابان نفت ادامه مسیر دهند به بلوار هفت تنان و ادامه مسیر...

مسیر دوم: همچنین کسانی که از محدوده مرکزی بولوار هجرت قصد سفر به محدوده بلوار هفت تنان از شرق شیراز را دارند از مسیر‌های ساحلی علی ابن حمزه، ساحلی راهنمایی و رانندگی استفاده کنند و در نهایت زیر پل کابلی ولیعصر را دور بزنند و ادامه مسیر...

مسیر سوم: از میدان اطلسی_ چهارراه حافظیه_ تقاطع ادبیات_ بلوار گلستان و در نهایت میدان نصر (کلبه).

مسیر چهارم: با توجه به انسداد ساحلی زیرگذر سلمان فارسی، شهروندان می‌توانند وارد خیابان سفر (پشت ترمینال کاراندیش) شوند و یا اینکه در بلوار گلستان_ میدان کلبه و ادامه مسیر دهند.

رئیس پلیس راهور شیراز گفت: بنا بر اظهارات سرپرست سازمان عمران شهرداری شیراز احتمالا ضلع جنوبی پل سلمان فارسی بامداد روز چهارشنبه چهارم مردادماه باز می‌شود.

سرهنگ کریمی با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان، خواستار همکاری شهروندان با پلیس تا پایان اجرای این طرح عمرانی شد و بیان کرد: پروژه‌های تعریض پل سلمان فارسی و عملیات لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی در تقاطع چهل‌مقام-هفت‌تنان تا میدان قرآن به دستور شهردار کلان‌شهر شیراز به‌طور شبانه‌روزی در سه نوبت کاری در حال اجراست.

عملیات لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی در تقاطع چهل‌مقام-هفت‌تنان تا میدان قرآن در ۲ فاز انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار