محمدرضا خالدآبادی به استقلال پیوست

بعد از کش و قوس‌های فراوان دروازه‌بان هوادار با صدور رضایتنامه‌اش قرارداد رسمی خود با استقلال را امضا کرد و به عضویت آبی‌پوشان در آمد.

از مدت‌ها قبل مشخص بود که محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان جوان تیم امید و باشگاه هوادار به استقلال ملحق خواهد شد. این گلر ۲۲ ساله که همراه با تیم امید در اردوی ترکیه حضور داشت، حالا در بازگشت به ایران به باشگاه استقلال رفت و قراردادش را امضا کرد.

خالدآبادی که تحت قرارداد با باشگاه هوادار بود، با رایزنی‌های صورت گرفته میان دو باشگاه استقلال و هوادار رضایت‌نامه خود را دریافت کرد و به جمع آبی پوشان ملحق شد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشته است: «محمدرضا خالدآبادی سنگربان پیشین هوادار و تیم امید ایران رسما با قراردادی سه ساله به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد. این دروازه‌بان جوان روز شنبه با حضور در محل باشگاه استقلال و پس از جلسه با علی خطیر قرارداد خود را امضا کرد تا به این ترتیب در لیگ بیست‌و‌سوم با پیراهن استقلال به میدان برود.»


این دروازه‌بان جوان سال گذشته در شرایطی که گلر‌های باتجربه تری در هوادار حضور داشت، مورد اعتماد ساکت الهامی سرمربی تیم تهرانی قرار گرفت و در مسابقات زیادی پیراهن هوادار را برتن کرد. او با عملکرد خوب پاسخ اعتماد سرمربی خود را داد و به پیراهن تیم امید رسید و حالا گلر شماره یک تیم تحت هدایت رضا عنایتی است.

خالدآبادی در شرایطی به لیست استقلال اضافه شده که سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌پوشان هم قراردادش را تمدید کرد و علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر هم با استقلال قرارداد دارند. در این شرایط شاهد جدایی علیرضا رضایی از جمع استقلالی‌ها خواهیم بود.

برچسب ها: استقلال ، دروازه بان ، گلر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار