مربی دروازه بانان استقلال تغییر کرد

کریم بوستانی یا بابازاده، دستیار قلعه نوعی

اعضای تیم استقلال درصددند تا با ایجاد تغییرات در کادر فنی مربیان مورد نظر خود را برگزیده و شرایط را در این تیم با تغییر روبرو سازند و قلعه نوعي قصد دارد دستياران خود را انتخاب کند.

 
 
 
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیرقلعه نوعی قصد ندارد از مربیان فصل گذشته تیم استقلال استفاده کند و حسین ترابپور به عنوان مربی دروازه بانان استقلال در راس افرادی قرار دارد که باید از استقلال جدا شده و پرویز مظلومی را همراهی کند.
امیرقلعه نوعی برای آموزش و هدایت دروازه بانان تیمش روی کمک کریم بوستانی، مدیر  گلرهای خود در تیم تراکتورسازی حساب ویژه باز کرده است.
وی مدعی است که این مربی می تواند با شرایط ایده آل استقلال را همراهی کرده و به دروزاه بانان تیم یاری رساند و آنها را به خوبی همراهی کند.
شایان ذکر است: نفر دوم مورد نظر امیرقلعه نوعی حمید بابازاده است مربی دروزاه بانان سابق تیم استقلال که سابقه همکاری با این مربی را دارد گفته می شود در صورتی که شرایط برای کریم بوستانی مهیا شود.
وی قلعه نوعی را همراهی می کند و در صورتی که بابازاده با شرایط آبی ها موافقیت کند وی می تواند دستیار قلعه نوعی در فصل پیش رو باشد.
مربیان تیم استقلال در فصل جاری هنوز مشخص نشدند اما امیر قلعه نوعی قصد دارد با استفاده از دوستانش و مربیانی که همواره وی را در روزهای سخت همراهی کردند استقلال متفاوت را آماده مسابقات کند.
گفتنی است اینکه سرمربی جدید تیم استقلال اعلام کرده است از مربی ای برای هدایت دروازه بانان کمک می گیرد که علاوه بر همراهی وی از لحاظ فنی و روحی بتواند گلرهای استقلال را آماده حضور در میادین کند./ق
برچسب ها: مربی ، دروازه بان ، گلر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار