گلرهایی که از دروازه به نیمکت تغییر موقعیت دادند.

برخی از گلرهای لیگ برتر که در فصل گذشته گلر اول بوده اند ،‌ در این روزها بر روی نیمکت می نشینند ،‌نیمکتی که برای هر بازیکن لحظه های سختی را رقم می زند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از سخت ترین لحظات فوتبالی یک بازیکن فوتبال زمانی است که نیمکت نشین شود و از حضور در مستطیل سبز باز بماند.

در میان گلرهای لیگ برتری شاید نیمکت نشینی محسن فروزان گلر اول فصل گذشته این تیم به چشم بیاید.

روزهاست که عقیل اعتمادی درون دروازه تراکتور قرار گرفته است و فروزان را به نیمکت نشینی وا داشته است. در دیگر نمونه ها، به طور مثال علیرضا سلیمی گلر اول تیم فولاد خوزستان نیز با آمدن ارشاد یوسفی و فیکس شدنش در تیم،‌نیمکت نشین شد و حالا هفته هاست که ارشاد یوسفی درون دروازه این تیم است.

در نمونه دیگری محمد باقر صادقی در تیم سپاهان نیمکت نشین شده است و از این نیمکت نشینی بسیار ناراضی است.

در ملوان گلر فیکس فصل قبل آن ها یعنی حسنی صفت نیمکت نشین است البته گلر خارجی این روزهای ملوان عملکرد خوبی دارد.

در راه آهن فرشید کریمی بارها جای محمدی را در دروازه گرفته است و اما در تیم پرسپولیس تهران نیز گردان روزهاست نیمکت نشین شده است و نیلسون جای وی را گرفته است.

به هر حال اینکه یک بازیکن از بدو حضورش در تیم در زمین مسابقه بازی کند و به یکباره مدت های طولانی نیمکت نشینی را تحمل کند به مذاق هیچ کس خوش نمی آید.

گلرهای لیگ برتر که جذب یک تیم می شوند باید فضای رقابتی-رفاقتی میان خود برقرار کنند، نه اینکه حتی حضور عالی در تمرینات توسط یک گلر هیچ تأثیری در بازی کردنش نداشته باشد.

اگر مربیان تنها با توجه به نحوه عملکرد گلرها در تمرینات اقدام به بازی دادن یکی و نیمکت نشینی دیگری بگیرند بدون شک همه راضی خواهند بود کما اینکه بحث گلر اول و دوم یا گلر فیکس و ذخیره پیش نمی آید دروازه بانی به عقیده بسیاری از کارشناسان پراسترس ترین پست در مستطیل سبز است چراکه هر لحظه امکان دارد توپی به سمن دروازه بیاید که مهارش غیر ممکن باشد چراکه ممکن است دفاع خط حمله در هر لحظه گلی را از خط دروازه عبور دهد.

گلرهای نیمکت نشین باید صبوری کنند و منتظر بمانند تا گلر فیکس اشتباه کند گل بخورد و یا ضعیف عمل کند بلکه نوبت به آنها هم برسد، این قانون، قانون فوتبال است./آق

برچسب ها: گلر ، دروازه بان ، نیمکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار