اتاق بازرگانی متعلق به تمامی فعالان اقتصادی است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی متعلق به تمامی فعالان اقتصادی است، گفت: باید صنایعی در چهارمحال و بختیاری توسعه پیدا کند که سود خوبی داشته باشد.

دومین جلسه کمیسیون صنعت، معدن و جذب سرمایه‌گذار اتاق بازرگانی به ریاست مهرزاد مطبوع ریاحی، رئیس کمیسیون و سایر اعضا برگزار شد.

شهرام زارع رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی متعلق به تمامی فعالان اقتصادی است، اظهار کرد: آموزش در اولویت اتاق بازرگانی قرار دارد. 

وی در خصوص کارخانه‌های راکد چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: کارخانه فرومنگز بن در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این طرح متوقف شده است، اگر این کارخانه تکمیل و به‌بهره‌برداری برسد، می‌توان در حوزه فولاد تحول ایجاد کند. 


بیشتر بخوانید


زارع تاکید کرد: باید صنایعی در چهارمحال و بختیاری توسعه پیدا کند که سود خوبی داشته باشد. 

در ادامه جلسه مهرزاد مطبوع ریاحی رئیس صنعت، معدن و جذب سرمایه‌گذار اتاق بازرگانی استان با بیان اینکه برای بررسی تخصصی موضوعات مطرح شده در این کمیسیون کمیته‌های کارشناسی تشکیل می‌شود، اظهار کرد: موضوعات به‌صورت کارشناسان محور بررسی خواهد شد.

وی بیان کرد: مقرر شد چهارکارگروه صنعت، معدن، سرمایه‌گذاری و خدمات فنی، مهندسی صنعتی در ذیل کمیسیون صنعت، معدن و جذب سرمایه‌گذار اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری تشکیل شود، این پتانسیل‌ها در ابتدا بالقوه در نظر گرفته شود و به فراخور زمان فعال خواهند شد. 

اهلیت سنجی سرمایه‌گذاران، هدایت سرمایه‌گذاران، پیشنهاد برای کمیته‌های تخصصی ذیل کمیسیون صنعت، معدن و جذب سرمایه‌گذار، بازاریابی محصولات تولیدی استان، ورود به موضوعات فناوری در صنعت از جمله موضوعات مطرح شده توسط اعضا در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار