مشکلات حقوقی تولیدکنندگان در اتاق بازرگانی استان بررسی می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درصدد هستیم تا ارتباط بین اتاق بازرگانی استان را با مسئولان دولتی و قضایی تقویت کنیم، گفت: از این پس با هماهنگی صورت گرفته مشکلات حقوقی تولیدکنندگان در اتاق بازرگانی استان بررسی می‌شود.

شهرام زارع در جلسه هیات مشاوران اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: اتاق ایران بزرگترین پارلمان بخش خصوصی است و مسائل سیاسی در این مجموعه دخالت داده نمی‌شود. 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه یکی از رسالت‌های اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری در این برهه تاجرپروری است، افزود: آموزش برای اخذ کارت بازرگانی و تسهیل صدور آن در دستور کار قرار دارد. 

زارع با بیان اینکه درصدد هستیم تا ارتباط بین اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری را با مسئولان دولتی و قضایی تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: از این پس با هماهنگی صورت گرفته مشکلات حقوقی تولیدکنندگان در اتاق بازرگانی استان بررسی می‌شود. 


بیشتر بخوانید


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال با بیان اینکه علاقه‌مندی افراد برای آموزش کمرنگ شده است، عنوان کرد: افراد و فعالان اقتصادی باید برای شرکت در دوره‌های آموزشی ترغیب شوند. 

وی تاکید کرد: برای ایجاد مدرسه تاجرپروری در اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیاز به همفکری مشاوران داریم، از پیشنهادات برای سرفصل‌های آموزشی استقبال می‌کنیم. 

زارع با اشاره به کمبود زیرساخت‌ها برای انجام امور تجاری در چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: به همین منظور درصدد هستیم تا دهکده تجاری را در پنج طبقه در شهرکرد احداث کنیم، برای صادرات نیازمند ترخیص‌کار، حمل و نقل بین‌المللی، بیمه بین‌المللی برای محصول صادراتی و صرافی هستیم. 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال بیان کرد: مصوبات کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی قبل از ارسال به دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جلسه هیات مشاوران اتاق بازرگانی چکش‌کاری و بررسی خواهد شد. 

لازم به ذکر است، در این جلسه هیات مشاوران اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری پیشنهادات خود را در خصوص پیشبرد اهداف اتاق بازرگانی استان ارائه دادند که این پیشنهادات شامل برگزاری دوره آموزش زبان انگلیسی برای فعالان اقتصادی به‌منظور تسهیل تجارت بین‌المللی، تعیین وضعیت موجود اتاق بازرگانی و برنامه‌ریزی برای رسیدن به نقطه مطلوب در یک بازه زمانی خاص، تشکیل جامعه حسابداران رسمی در استان، تقویت ارتباط با دانشگاهیان، تلاش برای افزایش بهره‌وری در جلسات، پیگیری برای فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی شهرکرد، احصای نیاز‌های صادراتی و دعوت از هیات‌های تجاری به استان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار