توقیف لوازم الکترونیکی قاچاق در تاکستان/ کشف کولر گازی‌های قاچاق در قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و دوم تیر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:در راستای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سواری پژو حامل کالای قاچاق را در آزاد راه قزوین-زنجان شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد ۲۳ دستگاه الکترونیکی شامل ۹ دستگاه ماینر، ۶ دستگاه کارت گرافیک و ۸ دستگاه لپ تاپ فاقد هرگونه مدارک گمرکی که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف کولر گازی‌های قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کورانه حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که دارای بار کولر گازی در صندلی عقب خودرو بود مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران ۲ دستگاه کولر گازی و یک دستگاه قهوه ساز قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده حدود ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار