کشف محموله نوشابه انرژی زا قاچاق در تاکستان/توقیف محموله میلیونی قاچاق در عوارضی قزوین-کرج

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و یکم تیر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با قاچاق، ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری سمند، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن، تعداد هزار و ۱۳۳ قوطی نوشابه انرژی زا قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف محموله میلیونی قاچاق در عوارضی قزوین-کرج

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین-کرج به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود:پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۳۷۷ قوطی نوشابه و ۹ هزار و ۲۲۲ قلم انواع مواد شوینده خارجی، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه ارزش تقریبی محموله کشف شده حدود ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار