سارق تحت تعقیب به دام افتاد/ قاچاقچی آرد یارانه‌ای ناکام ماند

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز نوزدهم تیر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ امیرحسام عزیزی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در راستای قلع و قمع هنجار شکنان طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان در شهرستان قزوین به اجرا در آمد.

وی افزود: در این خصوص ماموران با تشکیل تیم‌های عملیات ۵ دستگاه خودرو، ۴ دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه دوچرخه سرقتی را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت از محور‌های اصلی فعالیت‌های پلیسی می‌باشد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب بوده و در شهرستان‌های "البرز"، "آبیک" و "قزوین" اقدام به سرقت کرده بود که در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

قاچاقچی آرد یارانه‌ای ناکام ماند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جا به جائی مشکوک کیسه‌های حاوی آرد یارانه‌ای به یک دستگاه کامیونت در شهر اقبالیه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام شده و خودروی مورد نظر را که در حال تردد به سمت آزاد راه "قزوین-زنجان" بود را متوقف و در بازرسی از آن ۴۵ کیسه آرد یارانه‌ای قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته از سازمان جهاد کشاورزی بود کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده حدود ۳۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.