مازاد درآمد‌های مالیاتی در شهر‌ها و روستا‌ها هزینه می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ریل‌گذاری خوبی برای دریافت مالیات در این استان انجام شده است که درآمد‌های مالیاتی افزایش می‌یابد.

غلامعلی حیدری به مناسبت هفته مالیات با بیان اینکه ریل‌گذاری خوبی در خصوص پرداخت مالیات در استان شکل گرفته است، اظهار داشت: اگر در همین مسیر حرکت کنیم درآمد‌های مالیاتی استان افزایش می‌یابد و مازاد آن برای ارائه خدمات بیشتر در شهر‌ها و روستا‌ها هزینه می‌شود.

وی گفت: مالیات شمشیر دو لبه بوده و یک لبه آن بیت المال و لبه دیگر حق‌الناس است از همین رو باید دقت و توجه ویژه‌ای در خصوص این مقوله انجام گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هنر مجموعه مالیات گیرنده باید این باشد که مالیات را با رضایت از مودیان بگیرد که این مهم با کار فرهنگی و اقناع سازی باید انجام شود.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: مردم‌داری ومردم‌نوازی موضوع مهمی است که مالیات گیرنده باید به آن توجه داشته باشد و این موضوع برای مردم به خوبی تبیین شود که مالیات اشتغال پایدار، پیشرفت و در نهایت توسعه و خودکفایی را به همراه دارد.

حیدری با تاکید بر تقویت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، گفت: با پرداخت مالیات اعتبار مناسبی در اختیاری این دو نهاد قرار می‌گیرد و می‌توانند خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نحوه دریافت مالیات و مصرف آن در بوته قضاوت مردم قرار دارد، اظهار داشت: هرچقدر عملکرد ما مطلوب‌تر باشد مردم اعتماد بیشتری می‌کنند.

وی افزود: به هر میزان پرداخت مالیات افزایش یابد مازاد آن به استان باز می‌گردد و می‌توان زیرساخت‌های مناسبی با آن ایجاد کرد.

حیدری بر ضرورت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی واحد‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: واحد‌های صنعتی حساب‌ها و گردش بانکی خود را به بانک‌های استان انتقال دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۰۱ ۱۸ تير ۱۴۰۲
اگر امکانات و سرمایه های استانها و مناطق محروم صرف آبادانی هر چه بیشتر استانهای توانمند همچون گذشته شود این کار خلاف عقل و فهم و منطق و شعور و رشد جای جای کشورمان است
آخرین اخبار