خوش حساب باشید، تخفیف بگیرید

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد گفت: شهروندان وقت شناس و خوش حسابی که عوارضات خود را در مهلت معین شده پرداخت کنند توسط شهرداری تخفیفاتی برای آن‌ها اعمال می‌شود.  

نورالله مردانیان با اشاره به تبصره ۶ ماده ۲۹ قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده اظهارداشت: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض خودرو‌های سبک و سنگین و موتور سیکلت‌ها حداکثر تا پایان سال از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‎شوند.

وی افزود: طبق تبصره ۷ ماده ۲۹ قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده پرداخت عوارض مذکور پس از موعد مقرر مشمول جریمه غیرقابل بخشودگی معادل ۱۰ درصد عوارض سالانه است و در صورت تأخیر بیش از یک ماه علاوه‌بر جریمه مذکور مشمول جریمه‌ای معادل ۲ درصد عوارض سالانه به ازای هر ماه نسبت به مدت تأخیر است.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین براساس تبصره ماده ۳ قانون درآمد پایدار و هزینه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مودیانی که از تاریخ ۲۴ مردادماه سال جاری ظرف مدت یک سال نسبت به تعیین تکلیف نحوه پرداخت عوارض نوسازی معوق خود اقدام نمایند مشمول بخشودگی جرائم عوارض نیز می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری، وصول عوارض تعیین‌شده از شهروندان در مقابل خدماتی است که دریافت می‌کنند، تصریح کرد: پرداخت به‌موقع عوارض سالیانه از سوی شهروندان می‌تواند شهرداری را در اجرای بهتر طرح‌های عمرانی و خدماتی کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار