مهلت دریافت کارت آزمون سراسری علوم تجربی و زبان

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری می‌توانند تا پایان امشب کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با بیان این که تاکنون بیش از ۹۵۰ هزار داوطلب آزمون سراسری کارت ورود به جلسه را دریافت کرده‌اند، گفت: بدون دریافت کارت امکان حضور در آزمون امکان پذیر نیست.

وی افزود: داوطلبان این آزمون، برای شرکت در امتحان لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. همچنین داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند مانند گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، دارای ۲ یا ۳ کارت هستند و داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور درباره فعالیت باجه‌های رفع نقص نیز گفت: باجه‌های رفع نقص تا ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه ۱۴ تیر فعال هستند و نشانی این باجه‌ها در جدول شماره ۲ ضمیمه اطلاعیه توزیع کارت آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

کریمیان اعلام کرد: متقاضیان تا ساعت ۲۴ امشب برای دریافت کارت ورود به جلسه فرصت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار