زنده‌گیری یک قلاده گرگ گرسنه توسط پلیس مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: گرگ گرسنه ای که به یکی از محلات این شهرستان هجوم آورده بود، توسط ماموران زبده و شجاع یگان امداد این فرماندهی زنده‌گیری و تحویل حفاظت محیط زیست شهرستان شد.

سرهنگ "توحید فارسی"  گفت: در پی تماس مردمی با پلیس مبنی بر وجود یک قلاده گرگ در محله "زینال آباد" بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد این فرماندهی در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردن که یک قلاده گرگ بزرگ از دامنه کوه های اطراف به طرف محل نگهداری احشام محله زینال آباد هجوم آورده و وارد یک کوچه بن بست شده و موجب رعب و وحشت اهالی شده که بلافاصله ماموران شجاع و زبده یگان امداد با شگرد و فنون خاص به وسیله امکانات موجود (طناب و گونی) گرگ گرسنه را زنده‌گیری و بدون هیچ خسارتی تحویل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بیان اینکه اهالی محل از حضور به موقع و جسارت و رشادت عوامل یگان امداد در زنده‌گیری و جلوگیری از هرگونه خسارتی تشکر و قدردانی کردند، گفت: پلیس همواره حافظ جان و مال مردم بوده و ثابت کرده است برای آسایش آن ها شبانه روز تلاش می کند.

برچسب ها: گرگ ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار