امام جمعه خرمشهر مطرح کرد؛

فناوری هسته ای رمز پیشرفت کشور

امام جمعه خرمشهر فناوری هسته ای در ایران را سبب کشف توانایی جوانان ایرانی و پیشرفت کشور دانست.

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشمندان هسته ای کشور اشاره و گفت :  فناوری هسته ای، فناوری فاخری است که هر کس آن را در اختیار داشته باشد می تواند در تمام امور پیشرو باشد و به تعبیر رهبری همین انرژی هسته ای باعث شد تفکر "ما نمی توانیم" به "ما می توانیم" تغییر کند.

او با اشاره به اینکه توان و امید جوانان ایرانی ، کشور را به قله ی پیشرفت می رساند گفت : آمریکا و سران قدرت ها نمی توانند مانع این پیشرفت شوند و ادعای آن ها درخصوص دستیابی به این فناوری هم بی اساس است.

خطیب جمعه خرمشهر گفت : رهبری بر آگاهی از آثار مفید انرژی هسته ای تاکید کردند چرا که انرژی هسته ای امروز در امور مختلف پزشکی اعم از تولید ۵۰ نمونه دارو برای تشخیص و درمان موثر است.

 حجت الاسلام عادلپور یادآور شد مقام معظم رهبری در فرمایشات خود اعلام کرد کلید پیشرفت ایران اسلامی مسئله هسته ای در تمام ابعاد زندگی بشر موثر است.

او همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ، ازدواج را مهمترین انتخاب پس از انتخاب دین خواند و علت اصلی متزلزل شدن ازدواج را دور شدن از آموزه های دینی و اعتقادی اعلام کرد که همه باید در این زمینه کمک کرد.

حجت الاسلام عادل پور کاهش نرخ ارز، سکه و خودرو را از دستاورد دولت سیزدهم دانست و گفت :  در کشور تمام اقلام مهم هستند و کاهش قیمت برخی اقلام کافی نیست بلکه باید به کاهش همه قیمت ها پرداخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.