مدیران جهاد کشاورزی و فرمانداران نیاز روزانه مرغ را اعلام کنند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با توجه به گلایه مردم شهرستان ها از کمبود مرغ از مدیران جهاد کشاورزی و فرمانداران خواست : نیاز روزانه مرغ را اعلام کنند تا نسبت به تامین مرغ مورد نیازشان اقدام کنیم.

نوسان قیمت مرغ در بازار نسبت به هفته‌های گذشته به وضعیت ثابتی رسیده است اما کمبود عرضه مرغ به خصوص در خرده فروشی های برخی از شهرستان‌ها ، مردم را گلایه مند کرده است.

مردم و فروشندگان مرغ در شهرستان های استان تقاضای افزایش ظرفیت دارند.

یکی از فروشندگان بیرجندی گفت : برخی روز‌ها مرغ زیاد است و برای صبح روز بعد هم می‌ماند اما برخی روز‌ها به عصر هم نمی‌کشد و تا ظهر موجودی مرغ تمام می‌شود.

شهروند نهبندان گفت: هر فروشگاهی که می‌روم می‌گویند امروز تنها ۲۰ کیلو مرغ برایم آمده و به سرعت تمام شده است و دیگر موجوی ندارم.

فروشنده مرغ در بشرویه هم گفت : ۲ سبد مرغ برایم می‌آورند که قبل از ظهر تمام می‌شود ، برای شهرستانی با ۱۸‌هزار نفر جمعیت  ۲ سبد مرغ کافی نیست و جوابگوی مشتریانم نیست.

شهروند دیگری از نهبندان هم گفت : چند روز است در شهر میگردم، اما مرغ پیدا نمی کنم.

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت : در کلی فروشی‌ها کمبود عرضه مرغ نداریم و اگر مردم در خرده فروشی‌ها با کمبود مواجه شدند نیاز خود را از کلی فروشی‌ها که مراکز عرضه مستقیم هستند تامین‌کنند

وی افزود : در هر شهرستانی با توجه به میزان درخواست آن شهر مرغ گرم به صورت روزانه ارسال می‌شود.

 جعفری گفت : اگر مقدار مرغ در شهرستانی کم است باید مدیران جهاد کشاورزی شهرستان یا فرمانداران به ما اعلام کنند تا سهمیه شهرستان را افزایش دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: اوضاع مرغ نسبت به هفته گذشته بهتر شده است ،قیمت مرغ در استان ثابت است و چند وقتی است تغییر نداشته و همان ۷۳ هزار تومان است اما در استان های همجوار مرغ باقیمت بالاتر از قیمت مصوب به فروش می رسد که باعث شد تا برخی مرغداران به قاچاق مرغ روی بیاورند.

وی افزود: با تمهیدات جهاد کشاورزی از قاچاق مرغ جلوگیری شد و توزیع مرغ در سطح شهر را در دوشیفت صبح و عصر انجام می دهیم تاکمبودی بوجود نیاید.

برچسب ها: مرغ ، جهاد کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.