افتتاح اولین پایگاه امداد و نجات کوهستان در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اولین پایگاه امداد و نجات کوهستان در منطقه گردشگری بند دره بیرجند افتتاح شد.

طی مراسمی امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس  و جمعی از مسئولان استانی و همزمان با افتتاح ۵۴۱ پروژه امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اولین پایگاه امداد و نجات کوهستان در منطقه گردشگری بند دره بیرجند افتتاح شد.

 کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: حضور داوطلبانه نیروهای جوان هلال احمر در این پایگاه امداد و نجات کوهستان مایه افتخار هلال احمر است.

اوبا بیان اینکه جمعیت هلال احمر با اتکا به پشتوانه مردمی و روحیه ایثار و فداکاری جوانان طی یک قرن خدماتی بی منت را به جوامع مورد هدف ارائه کرده است، افزود: رمز ماندگاری این جمعیت، حمایت های مردمی بوده که بر افتخارات این سازمان می افزاید.  

کاوسی بیان کرد: علی رغم اینکه جمعیت هلال احمر در برخی از صحنه ها وظیفه قانونی ندارد اما همواره در میدان های امدادی و کمک به نیازمندان در خط مقدم جبهه بوده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به پایگاه امداد و نجات کوهستان بند دره در بیرجند، عنوان کرد: این پایگاه در ۳۶۵ روز سال با تجهیزات تخصصی فعال خواهد بود که تامین دیگر تجهیزات مورد نیاز مستلزم همکاری استانداری و مدیریت بحران استانداری است. 

او ادامه داد:  این پروژه با زیر بنای ۲۱۸ متر در زمینی به مساحت۷۵۰  متر احداث شده و از سال ۹۵ تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای راه‌اندازی این پایگاه امداد و نجات کوهستان هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.