با موافقت سازمان برنامه و بودجه

۲۰۰ میلیارد تسهیلات به ساخت باند دوم نهبندان – بیرجند اختصاص یافت

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت سازمان برنامه و بودجه ۲۰۰ میلیارد تسهیلات بانکی به تکمیل دوبانده سازی محور نهبندان – بیرجند اختصاص یافت.

نخعی نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی منتخب شما شبکه خاوران گفت: محور نهبندان – بیرجند یکی از طرح‌های ملی است که امسال در بودجه ۱۴۰۲ مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن پیش بینی شده بود که با پیگیری‌ها در کمیسیون تلفیق، این مبلغ به ۱۸۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

او افزود: علاوه بر این اعتبار، با پیگیری‌های فراوان توانستیم موافقت ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر را از محل تسهیلات بانک ملی بگیریم که کمک بزرگی به پیشرفت دوبانده سازی محور نهبندان – بیرجند خواهد کرد.

دوبانده سازی محور ۲۴۷ کیلومتری نهبندان به بیرجند از سال ۸۹ آغاز شده است و به گفته مسئولان مطابق موافقت نامه‌ها سال ۱۴۰۵ این پروژه به اتمام می‌رسد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به افزایش اعتبار محور نهبندان – زابل گفت: اعتبار این محور در بودجه امسال ۴۰ میلیارد تومان بود که در کمیسیون تلفیق ۱۰ میلیارد تومان به آن اضافه شد.

نخعی از افزایش اعتبار دوبانده سازی محور ترانزیتی سربیشه – درح – ماهیرود نیز خبر داد و افزود: در لایحه بودجه امسال ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل این محور پیش بینی شده بود که با پیگیری‌ها در مجلس به ۷۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

او بیان کرد: به دنبال ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای این طرح ملی هستیم تا تکمیل این محور ترانزیتی سرعت بیشتری بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار