رئیس پلیس راهور فراجا خبر داد؛

اعمال محدودیت‌ ترافیکی در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل

سردار هادیانفر با اشاره به پیش بینی حضور ۲ میلیون زائر برای مراسم سالگرد ارتحال امام از اعمال محدودیت های ترافیکی مسیرهای منتهی به مرقد امام در این ایام خبر داد.

سردار سید کمال هادیانفر ظهر یکشنبه در بازدید از آزادراه قم - تهران با حضور در عوارضی قم   اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌هایی که صورت گرفته در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل تا ۲ میلیون زائر حضور خواهند یافت که تردد اکثر آنان با خودرو است.

رئیس پلیس راهور فراجا بیان داشت: آزاد راه قم- تهران از پرترددترین محورها در روزهای ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خواهد بود که در این ایام تردد خودروهای سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

سردار هادیانفر در توصیه به زائران پیاده مرقد امام راحل گفت: از زائرانی که به صورت پیاده به سمت حرم امام راحل حرکت می‌کنند درخواست داریم که در زمان شب و کاهش دید با وسایل روشنایی ادامه مسیر دهند و از پشت سر خودروها حرکت نکنند.

وی عنوان داشت: رانندگان خودروهای اتوبوس نیز باید معاینه فنی خودروی خود را کنترل کنند و نسبت به بستن کمربند ایمنی مسافران نیز اهتمام داشته باشند.

هادیانفر گفت: امیدواریم با تلاش مأموران پلیس راه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل بدون مشکل ترافیکی و حادثه برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
خواهشاً فکری به حال آشفته بازار خودرو بکنید چرا خودرویی مثل دنا که پارسال ۲۲۰ تومن قیمت می خورد الان باید در بازار ۷۰۰ میلیون قیمت داشته باشد. مگر چه اتفاقی افتاده که در کمتر از یک سال خودرو حدود ۳ تا ۴ برابر قیمت بخورد، وزارت صمت و مجلس چرا طرح های بی پشتوانه می دهند؟ واردات خودرو کارکرده و صفر خارجی به کجا رسید؟ چرا هیچ کس پاسخگو وضع خودرو نیست؟
رئیس جمهور و مجلسی ها باید پاسخگو وضعیتی که برای خودرو در کمتر از یک سال درست کردند باشند.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۷:۴۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
این که کاملا واضحه چه اتفاقی افتاده دولت با کسری بودجه مواجه شده با بالا بردن قیمت ارابه های تولیدی ایران خودرو و سایپا ، با بازی کردن با قیمت دلار با افزایش 50 تا 60 درصدی قیمت ها ایجاد تورم در سال کنترل تورم داره کسری بودجه رو جبران می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
برای مدیریت سالم کشور زشت هست اینقدر ابرو ریزی مونتاژ کار چینی ما داره حداقل 2برابر قیمت در بازار حاشیه و نمایندگی هاش خودرو رو می فروشه قیمت سایت چینی معلوم هست قیمت در عراق و امارات معلوم گران فروشی از این واضح تر فساد از این واضح تر بخدا آبروی کشور داره میره و ناتوانی وزارت صمت و دولت و قوه مقننه بیداد می کنه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
برای اجرای قانون حمایت از معلولین بودجه نیست ولی برای این مراسمات تا دلت بخواد ریخت و پاش!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
در این فشار حداکثری که بر روی قشر ضعیف و متوسط وجود دارد چه لزومی دارد که اینهمه هزینه بشه برای این مراسمات؟؟؟؟؟
آخرین اخبار