بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه به مناسبت ارتحال امام در خاش برگزار می‌شود

فرماندار خاش گفت: بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه به مناسبت سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در نقاط شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.

بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه به مناسبت ارتحال امام در خاش برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمیدالدین یوسفی در نشست هماهنگی سالگرد حماسه آزاد سازی خرمشهر و ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: مردمی برگزار کردن این مناسبت‌ها در شهرستان خاش مورد توجه مسئولان دست اندر کار است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه امام راحل (ره) شخصیتی مردمی و دارای اندیشه‌های بلند بودند باید برنامه‌های مختلف متناسب با شان و جایگاه ایشان اجرا شود.

فرماندار خاش ادامه داد: برپایی نهضت‌های روشنگری و تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) در این ایام مورد توجه است.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های با شکوه و پرشور فرهنگی و هنری متناسب با شان و جایگاه امام خمینی (ره) و نیز حماسه سوم خرداد مورد توجه است.

یوسفی بیان کرد: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهیدان و جانبازان، برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، اهدای خون، ویزیت رایگان و انجام تست فشار خون، اعزام روحانیون و فرماندهان جنگ و رایان دفاع مقدس و هادیان سیاسی بسیج و سپاه در مدارس، مساجد و دانشگاهها، برپایی صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، بازخوانی عملیات‌های دوران دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه‌های عکس و خاطره، نصب پرچم و سیاه پوش کردن شهر، ساخت سنگر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقه از وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل در مدارس و دانشگاه‌ها از برنامه‌های مهم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و حماسه آزاد سازی خرمشهر در خاش هستند.

انتهای پیام/گ

برگزاری ویژه برنامه های ارتحال امام درخاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار