انصاری در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره):

هماهنگی‌های لازم با نهاد‌های مربوطه برای مراسم ۱۴ خرداد انجام شده است

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت:هماهنگی‌های لازم با نهاد‌های مربوطه انجام شده که امیدواریم شاهد مراسمی باشکوه باشیم.

هماهنگی‌های لازم با نهاد‌های مربوطه برای مراسم ۱۴ خرداد انجام شده است به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) طی سخنانی در جلسه این ستاد که عصر امروز (۶ خرداد ماه) در محل سالن اجتماعات حرم امام خمینی (ره) برگزار شد؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایندگان نهاد‌های مختلف گزارش‌های خود را ارائه داده اند، مقدمات این مراسم انجام شده است، با توجه به تقارن این ایام با ماه رمضان ممکن است قدرت اجرایی کم شود، اما باید امسال موفق‌تر نسبت به سال‌های قبل عمل کنیم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با نهاد‌های مربوطه انجام شده است و امیدواریم شاهد مراسمی عظیم و باشکوه توام با معنویت باشیم. تمامی مسائل امنیتی انجام شده و بنده مشکلی برای اجرای این مراسم نمی‌بینم.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت ماه رمضان جمعیت شهرستانی کمتری را نسبت به سال‌های قبل داریم، تاکید کرد:، اما برای آن جمعیت‌هایی که پیش‌بینی شده باید برنامه ریزی کنیم. ما حتی نسبت به یک سهمیه هم حساس هستیم اگر مجموعه‌ای توان اعزام بیشتر دارد ما آماده همکاری با آن‌ها هستیم که هم قرارگاه و هم استانداری‌ها باید به این امر توجه کنند.

انصاری افزود: مردم روزه دار هستند و معطلی آن‌ها به شادابی شان در مراسم لطمه می‌زند ما باید حین بازرسی‌ها ضمن دقت، به سرعت هم توجه داشته باشیم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) تاکید کرد: ما به همکاری سپاه حفاظت انصار و نیروی انتظامی نیاز داریم و دستگاه‌ها باید نیرو‌های تحت امر خود را در رابطه با برنامه توجیه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتحال امام ، 14 خرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار