نامه ضدایرانی بیش از ۱۰۰ مقام سابق آمریکا به بایدن

گروهی مشتمل بر ۱۰۷ مقام سابق دولت‌های آمریکا در نامه‌ای از جو بایدن خواستند سیاست‌های سختگیرانه‌ای را در قبال ایران اتخاذ کند.

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور سابق و ۱۰۷ رهبر سابق جهان روز سه‌شنبه نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و همتایانش در کانادا، انگلیس و اروپا نوشتند و از غرب خواستند رویکرد سخت‌تری در قبال ایران اتخاذ کنند.

به گزارش فاکس نیوز، آن‌ها در این نامه مدعی شدند دولت‌های غربی با رهبری آمریکا باید بیش از پیش از معترضان ضد دولتی ایران حمایت کنند. آن‌ها همچنین در این نامه خواستار تغییر حکومت در ایران شدند.

این نامه پس از آن منتشر شد که قانونگذاران آمریکا در دخالتی آشکار هفته گذشته حمایت بی چون و چرای خود را از آشوبگران در ایران ابراز کردند و بایدن را به دلیل نداشتن استراتژی منسجم یا جامع در قبال کشورمان به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

این نامه که خطاب به بایدن، نخست وزیران کانادا و انگلیس و سران کشور‌های سراسر اروپا ارسال شده است، مدعیست که ایران پهپاد‌های مرگباری را برای استفاده در اوکراین و برای کمک به روسیه در اختیار این کشور قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
هی بنویسید

بندازین تو اب بخورین خخخخ

تا دیوونه تر شین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
یکی نیست به این آقای پنس..یاداوری کند که درزمان جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس انواع مختلف سلاح جنگی و شیمیایی رادراختیار صدام حسین قراردادند آیا جامعه جهانی و یا سازمان‌های بین‌المللی برای انهایکه جنگ افزار در اختیار صدام قراردادن آیا تحریم و یا باز خواست کردند..پس معلومه قوانین جنگل حاکمه...در قانون جنگل آین است، که برو قوی شو که ضعیف پایمال......
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۳:۱۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
امریکا برای تغییر حکومت در ایران نقشه میکشد؟ او حق حمله به ما را دارد و ما حق دفاع از خودمان را نداریم؟ ما دلار امریکا را به شرطی قبول میکنیم که روی آن پرچم ایران بجای چهره ی کریه کریستف کلمب حک شده باشد. یعنی امریکا مستعمره ایران شده باشد. ما ایالات متحده امریکایی را قبول داریم که مستعمره ی ایران شده باشد. والسلام نامه تمام.
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۱:۰۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
نه 107 نفر بلکه کل آمریکا ، هم صدا با هم باشند باز هم هیچ غلطی نمی توانند در قبال عظمت ایران و ایرانی جماعت بکنند ...
آخرین اخبار