پوتین: ما در اوکراین در حال مبارزه مستقیم با پیروان نازیسم هستیم

رئیس جمهور روسیه جنگ اوکراین را به جنگ با پیروان نازیسم تشبیه کرد.

روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ به دلیل آنچه مقابله با نازی‌های اوکراین خواند عملیات ویژه نظامی خود در این کشور را آغاز کرد. با این حال، کمک‌های مالی و تسلیحاتی گسترده غرب به کی یف و در ادامه تحریم‌های سنگین علیه مسکو باعث شد روند جنگ در اوکراین به سمت فرسایشی شدن پیش رود. با این حال، مقامات کرملین همچنان بر ادامه جنگ تا رسیدن به نتیجه مورد نظر تاکید دارند. 

به گزارش تله تریدر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: مسکو در عملیات نظامی ویزه خود در اوکراین با پیروان مستقیم نازیسم می‌جنگد. 

پوتین در بیانیه مربوط به روز رستگاری و شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم ابراز کرد: امیدوارم این روز به گسترش سنت‌های تاریخی روسیه و آموزش میهن پرستی به جوانان منجر شود. 

رئیس جمهور روسیه در سالگرد پیروزی مسکو در جنگ جهانی دوم در اوایل ماه جاری اعلام کرد تمدن در نقطه عطف خود قرار دارد و یک بار دیگر یک جنگ واقعی علیه سرزمین مادری ما آغاز شده است. با این حال، ما موفق به دفع تروریسم بین المللی شدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بگو در حال مبارزه با پیروان شیطان هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چون نبرد روسیه در اوکراین جنگ مستقیم با شرالشیاطین ابلیس اعظم آمریکا و متحدین می باشد اگر روسیه هم مثل اوکراین امکانات ورود افراد مشتاق مهیا میکرد نتیجه جنگ این نبود
آخرین اخبار