آمریکا و اتحادیه اروپا برای هماهنگی در اجرای تحریم‌ها به توافق رسیدند

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد این کشور و اتحادیه اروپا به توافق رسیدند تا فعالیت‌های خود در زمینه اجرای بهتر تحریم‌ها را هماهنگ کنند.

وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته، سه شنبه در بیانیه‌ای در این باره گفت: اداره کنترل دارایی‌های خارجی» آمریکا (OFAC) و «سرویس اقدام خارجی اروپا» (EEAS) و دبیرخانه کل ثبات مالی، سرویس مالی و اتحادیه بازار‌های سرمایه‌ای اتحادیه اروپا (DG FISMA) راه‌های هماهنگی در اجرای تحریم‌ها، تقویت پایبندی به تحریم‌ها، تقویت اجرا و بررسی چالش‌های مشترک پیش روی سیاست خارجی را شناسایی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که نمایندگان دو طرف راه‌های جلوگیری از تاثیر تحریم‌های فعلی بر کمک‌های تجاری و بشردوستانه و حفظ آزادی اینترنت در مناطق تحریم‌شده را بررسی کردند.

آمریکا و متحدانش تحریم‌های گسترده‌ای علیه روسیه، چین، ایران، سوریه، کوبا، ونزوئلا، کره شمالی و برخی کشور‌های دیگر وضع کرده‌اند که باعث اخلال در ارائه کمک‌های بشردوستانه و تاثیر منفی بر مردمان این کشور‌ها شده است.

این بیانیه چند هفته پس از آن صادر شد که نمایندگان آمریکا و اروپا برای بحث و تبادل نظر درباره تحریم‌ها و تقویت بیشتر روابط کاری خود در بروکسل دیدار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
باری دیگر گرسنه های پولدار دور هم جمع میشوند تا برای زمستان آینده هیزم خوبی بخرند و مواد غذایی مثل تربچه وشلغم برای شهروندانشان تهیه کنند در آمریکا واروپا چیزی بنام ملت وجود تدارد آن بیچاره ها بَرده هستند از گرسنگی وسرما میمیرند کسی به فکر آنها نیست وفقط یک آزادی در آنجا هست آنهم جنسی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
راه پیشرفت ایران، تعامل سازنده با دنیا، شایسته سالاری بر مبنای تخصص و پایان تحجر و شعارزدگی است....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
سگ زرد و شغال به توافق رسیدن
آخرین اخبار