فرماندار خاش:

مسوولان در جهاد تبیین نباید به دنبال تطهیر عملکرد ضعیف خود باشند

فرماندار خاش گفت: پشت میزنشینی و عدم اطلاع مدیران از مشکلات و کمبود‌ها و نیز توانمندی‌ها ضعفی بزرگ در دستگاه‌های اجرایی است.

صاحب گل صالحی در همایش روابط عمومی‌ها و شورای اطلاع رسانی و جهاد تبیین خاش بیان کرد: بیان شفاف و صادقانه و اطلاع رسانی درست از مصادیق جهاد تبیین بوده و انعکاس دستاورد‌های نظام و خدمات دولت باید مورد توجه مسئولان باشد.

وی افزود: مسوولان در جهاد تبیین نباید به دنبال تطهیر عملکرد ضعیف خود باشند، بلکه علاوه بر بیان نقاط قوت، ضعف را هم ببینند و به فکر رفع آن باشند.

صالحی ادامه داد: تولید محتوا باید بر حسب نیاز مخاطبان باشد و همانطور که خطیبان موفق مخاطبان بیشتری دارند، باید تولید محتوای روابط عمومی‌ها سبب اقناع سازی و امید آفرینی باشد و در این راستا از ظرفیت رسانه‌ها و فعالان این عرصه بهره گرفته شود.

فرماندار خاش در پاسخ به انتقاد وارد شده به عملکرد دولت در موضوع هزینه کرد اعتبارات شهرستانی در راه مرزی روتک گفت: راه مرزی و بازارچه مرزی روتک از نیاز‌های شهرستان خاش بوده بر همین اساس سرمایه گذاری‌ها به این سمت رفته و همچنین با اجرای این پروژه سایر پروژه‌ها تعطیل نشده و در نقاط مختلف، اجرای پروژه‌های راهسازی در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار