بهره‌مندی ۲ هزار خانوار خاشی از گاز شهری

فرماندار خاش گفت: هم‌اینک با نصب یک‌هزار عَلمک، ۲ هزار خانوار خاشی از گاز شهری برخوردار شدند و گازکشی به سایر منازل این شهر با قوت در حال انجام است.

 صاحب گل صالحی  در نشست کمیته اجرایی طرح گازرسانی به منازل مسکونی و واحدهای تجاری با محوریت بررسی اقدامات صورت گرفته و فعالیت های لازم الاجرا در خاش اظهارداشت: اجرای ایمن و مطمئن لوله گذاری، نظارت بر نحوه اجرای شبکه گازرسانی توسط اداره صمت، اصناف، اداره گاز و نظام مهندسی بررسی صلاحیت شرکت‌ها به اندازه بهره‌مندی شهروندان از گازشهری حائز اهمیت است.

وی افزود: با توجه به نصب یک‌هزار علمک در شهر خاش، افراد متقاضی دریافت انشعاب با مراجعه به اداره گاز نسبت به دریافت انشعاب گاز اقدام کنند.

فرماندار خاش تاکید کرد: نشستی با حضور ادارات گاز، صمت، اصناف و نظام مهندسی در خصوص بررسی و رد و تایید صلاحیت شرکت‌های مجری طرح گازرسانی به فوریت برگزار و پس از احراز صلاحیت شرکت مجری طرح گازرسانی مسکونی و واحدهای تجاری لیست شرکت های مذکور توسط اداره گاز اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع به خانوارهای فاقد گاز طبیعی و سایر مصرف کنندگان با قید فوریت و صرفا از طریق کارت الکترونیک و سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) انجام خواهد شد.

صالحی بیان کرد: در کمیته ای که به منظور ضرورت و الزام اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع با حضور مدیران ذیربط برگزار شد، موارد اطلاع رسانی نحوه اجرای طرح به شهروندان از طریق نصب بنر، ارسال پیامک و فضای مجازی، شناسایی و تهیه جامعه آماری از مصرف کنندگان صنفی و صنعتی گاز مایع، نظارت بر روند پیشرفت توزیع الکترونیک گاز مایع و برگزاری جلسات توجیهی جهت مصرف کنندگان عمده گاز مایع، شرکت های موزع و نیز عاملیت‌های توزیع گاز مایع مورد تاکید و اشاره قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار