معاون سیاسی و اجتماعی استاندار:

فرآیند توسعه سیستان و بلوچستان با نقش آفرینی دانشجویان سرعت می‌گیرد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به اینکه این استان بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر هیات علمی دارد بنابراین فرآیند توسعه استان با نقش آفرینی فعال دانشگاه‌ها و دانشجویان سرعت می‌گیرد.

 رضا شریفی در مراسم یادواره ۱۵ شهید دانشگاه پیام نور گفت: یکی از افتخارات سیستان و بلوچستان و تیم مدیریتی استان این بوده که باب شهادت در این استان بیشتر از جاهای دیگر باز است.

وی عنوان کرد: سال گذشته فضای خوبی در رابطه با پروژه های مختلف از جمله فرهنگ، شیلات، معادن در سیستان و بلوچستان داشتیم، دغدغه ما این است که دانشگاه را به صنعت متصل کنیم چرا که برکت خون شهدا چراغ راه مسوولان است و دین خود را به شهدا باید با عمل به وعده‌هایمان نشان دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: دفاع مقدس در استان همچنان ادامه دارد بنابراین باید حواسمان باشد که شهدا زنده اند و شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند، در این منطقه در عملیات مختلف شهید شیعه و سنی تقدیم نظام کردیم.

وی عنوان کرد: شهدا با محور وحدت نشان دادند و از حیثیت ما دفاع کردند تا سیستان و بلوچستان را بسازند، برای پیشرفت این استان باید از مسائل قومی و مذهبی عبور و از وجود همدیگر استفاده کنیم.

شریفی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان گردنه‌های بسیار سختی را پشت سرگذاشته است، تصریح کرد: از ابتدای دهه ۸۰، استان درگیر جریان‌های ضد تروریسم گروهک های تروریستی شد و این شرایط باعث شد؛ تا گسل های قومی و مذهبی در این استان تحریک شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار