همزمان با هفته جوانی جمعیت؛

اولین مجمع خیرین جمعیت خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته جوانی جمعیت، اولین مجمع خیرین جمعیت استان برگزار خواهد شد.

اسدزاده در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته جمعیت خراسان جنوبی گفت: ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت به عنوان هفته ملی جمعیت نامگذاری شده که در همین زمینه برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار خواهد شد که از جمله آن ها می توان به برگزاری اولین مجمع خیرین جمعیت استان اشاره کرد.

او با اشاره به برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت، افزود: این رویداد در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هفت شاخص خانواده، مدیران، رسانه، نخبگان، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 اسدزاده عنوان کرد: این رویداد بر اساس ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت برای گزینش و تجلیل از فعالان این حوزه به صورت سالانه برگزار می‌شود.  

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه امسال نخستین دوره جایزه ملی جوانی جمعیت برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزیدگان برای رویداد ملی کشوری در ۳۰ اردیبهشت معرفی و از طرف رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد جمعیت کشور تجلیل خواهند شد.

او با اشاره به اینکه تاکنون نتایج داوری پنج شاخص اعلام و در هر بخش سه نفر برگزیده معرفی شده اند، گفت: برگزیدگان استانی در هفته جوانی جمعیت از طریق فرصتی که در صدا و سیمای خراسان جنوبی فراهم خواهد شد به طرح دلایل مؤثر در انتخابشان به عنوان برگزیده می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.