نشست گردان های الی بیت المقدس و کوثر

به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی و معلم نشست گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر در دفتر امام جمعه یزدان آباد برگزار شد.

حجت الاسلام ایزدی امام جمعه یزدان آباد ضمن تبریک ایام هفته معلم گفت: معلمی شغل انبیاست و وقتی نگاه به فرمایشات بزرگان نگاه کنیم می‌بینیم از معلم به نیکی و نقش تاثیرگزاری آن یاد شده است و شغل معلمی در صدر است.

او با بیان اینکه وظیفه معلم یاد دادن به دانش آموزان و سوق دادن آن است با حدیثی از حضرت علی (ع) گفت: علی( ع) فرمودند همه اقشار جامعه باید احترام معلم را داشته باشند و احترام به او همانند احترام به والدین است.

اوگفت: برای معلم لذت بخش است که فردا نسلی تربیت کرده برای جامعه مفید باشد.

وی بااشاره به اینکه هفته عقیدتی سیاسی که توام باهفته معلم شده است به فال نیک می‌گیریم باحدیثی از امام کاظم (ع) گفت:که مردی از اهل قم قیام خواهدکرد و مردمانی دور آن جمع می‌شوند اراده آنها اراده پولادین و به دنبال حقیقت هستند و این حرکت حضرت امام (ره) بود که با توجه به مشکلات عقب نشینی نکردوراه حق را و هر روزا فراد دورش زیاد شدند و این یک توفیق الهی بود که سرعت این انقلاب بیشتر شد و این مسیر ادامه دارد.

وی گفت: دشمن با شهیدکردن شهیدمطهری و سایرشهیدان هرگز نتوانست اراده فولادین مردم را متوقف کند و دشمن اخیرا با اغتشاشات و با شهادت افراد و دیوارنویسی و یا آتش زدن بنرها قصد بهم زدن امنیت ما را داشت ،اما شکست خوردند و به فرمایش حضرت امام کار ما را زیاد کردند.

اوبیان داشت: هرجا وحدت وجود داشته باشد پیروزی هست هیچکس به تنهایی نمی‌تواندکاری انجام دهد و با وحدت مسیر بهتر پیش میرود.

امام جمعه یزدان آبادگفت: شیطان میتواندعابد را نیز بی دین کند و بسیج، چون همیشه در صحنه بوده وهست بایدحواسش هست که وحدت جامعه اسلامی بهم نخورد که ان شاالله تاکنون بوده وخواهدبود.

در ادامه سروان پاسدار سعیدی به بیان کار‌های جهادی پرداخت وگفت: قرارگاه محله با۲۰ پایگاه شروع شده است که به سمت افزایش محله‌ها اسلامی هستیم.

او گفت: بادستور حضرت آقا به سمت حل مشکلات محله می‌رویم و امیداست باهم اندیشی بتوایم دغدغه جوانان راحل نماییم.

فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) گفت: در بحث عمرانی محلات با اردو‌های جهادی نیز مطالبه گیری می‌نماییم و در بحث اقصاد مقاومتی و محرومیت زدایی گام برداشتیم و پیش، به سوی گام‌های بزرگترمی رویم.

 او افزود: در حال حاضر بحث آب شرب به سوی فیروزآباد هستیم و از این قبیل درعیش آباد وچاه غلامعلی نیز درحال پیگیری اب شرب و آسفالت هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.