فرماندار فهرج:

تمام جوانان بیکار فهرجی شاغل می شوند

فرماندار فهرج گفت: تمام جوانان بیکار دارای مدرک دیپلم و یا فوق دیپلم فهرجی شاغل می شوند.

حجت الاسلام عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در فهرج گفت: دشمنان با توطئه‌های مکرر تاکنون نتوانسته اند علیه انقلاب و مردم ما کاری بکنند چرا که این انقلاب الهی و غیبی است و امروز مهمترین وظیفه ما ایستادگی و مقاومت در مقابل دسیسه‌های دشمنان است .

 او افزود: امروز تفکر بسیجی در جهان رشد کرده است امروز تفکر بسیجی در لبنان حزب الله، در پاکستان زینبیون، در افغانستان فاطمیون و عراق حشد الشعبی است. اگر تفکر بسیجی گسترش پیداکند هیچ کس نمی‌تواند در مقابل ما بایستد.

او گفت: امروز دشمن از قدرت ما به هراس افتاده است و نمی خواهد پیشرفت ما را ببیند. 

او با اشاره به وحدت مثال زدنی مردم فهرج اظهار کرد : سابقه جهاد و مجاهدت مردم این شهرستان زبانزد است و قطعا محرومیت را در این منطقه شکست خواهد داد.

در این جلسه سعیدنیا فرماندار فهرج وحدت مردمان فهرج را مثال زدنی عنوان کرد.

او با بیان اینکه فهرج صنعتی نیست و در حوزه اشتغال کمتر انتظارات برآورده شده تاکید کرد: امسال با رای زنی‌هایی که در کارگروه اشتغال شرق استان انجام شده است قول مساعد می دهیم، هیچ جوان بیکاری درشهرستان نباشد.

فرماندار فهرج گفت: در همین راستا هر تعداد جوان تحصیلکرده دیپلم به بالا و بیکار به فرمانداری مراجعه کند، مقدمات اشتغال آنان را در شرکت‌های خودروسازی بم فراهم خواهیم کرد.

سعیدنیا با اشاره به فتنه سال ۱۴۰۱ بیان کرد: در این اغتشاشات هیچ گونه موردی را در فهرج نداشتیم و این نشان میدهد مردم فهرج ولایی و انقلابی هستند ودر بحث حجاب نیز در فهرج بی حجاب که هیچ، بدحجاب و کم حجاب هم نداریم.

او  با قدردانی از تعامل و همکاری مجموعه سپاه با مجموعه دولت گفت: سرهنگ سنجری فرمانده سپاه فهرج از بدو حضور در این شهرستان به تمام معنا یاریگر دولت بوده اند و در همه حوزه‌ها به خصوص آبرسانی دست ما را گرفته اند.

برچسب ها: بی حجاب ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار