برگزاری کنکور سراسری به آموزش و پرورش کوهبنان سپرده شود

فرماندار کوهبنان گفت: جا دارد که برگزاری آزمون کنکور سراسری در سال جاری در کوهبنان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان واگذار شود.

در آستانه ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار کوهبنان گفت: پدر و مادر بعنوان مربی و‌ معلمین دانش آموزان که نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارند باید مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.

او گفت: در سالروز تکریم مقام معلم فرماندار کوهبنان با اهدای لوح تقدیر از مقام شامخ سنگربانان عرصه تعلیم و تربیت تجلیل خواهیم نمود.

مجید توکلی گفت: برگزاری مسابقه در قالب حجاب و توزیع چادر توسط نهاد آبادانی و پیشرفت از جمله اقداماتی است که در هفته معلم انجام خواهد شد.

او تاکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته که بر روی باور‌های فرزندان ما کار کند تا حجاب را کمرنگ جلوه بدهد در حالی که حجاب یکی از اصول مهم در اسلام مورد توجه ویژه است.

فرماندارکوهبنان افزود: تجلیل از بازنشستگان فرهنگی و دیدار حضوری و چهره به چهره با آنان باید در دستور کار قرار گیرد در حالی که این خود نوعی کار فرهنگی است.

او بیان داشت: در روز ۲۰ اردیبهشت جشن ویژه روز معلم برگزار خواهد شد تا فرهنگ شهر کوهبنان را بار دیگر به نمایش بگذاریم، زیرا معلمین همواره جریان ساز هستند. 

توکلی ابراز داشت: بایستی از سپاه پاسداران شهرستان بواسطه همکاری و همراهی در برگزاری کلاس‌های تست کنکور تقدیر کنیم.

او ادامه داد: احداث پنج زمین چمن مصنوعی دیگر در مدارس در دستور کار قرار دارد که باید هر چه زودتر جانمایی و نصب شوند و محوطه سازی دو مدرسه با مساعدت مدیر کل استان کرمان در دستور کار هست که بزودی کار آسفالت آن‌ها اجرایی خواهد شد.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: جا دارد که برگزاری آزمون کنکور سراسری در کوهبنان در سال جاری به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان واگذار شود.

در ادامه احمد معصومی گفت: معلمین باعث رشد و تعالی جامعه هستند که می‌توانند نگرش و آینده یک فرد را متحول کنند لذا تکریم مقام معظم امری ضروری است.

او افزود: در هفته بزرگداشت مقام معلم عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا در اولین روز از هفته معلم انجام خواهد شد البته برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از حرم مطهر شهدای گمنام به سمت گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی از دیگر برنامه‌ها هستند.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان افزود: دیدار با یکی از جانبازان فرهنگی، عیادت از همکاران فرهنگی بیمار بستری در منزل، تقدیر از مدیران مدارس، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب حجاب استاد مطهری از جمله برنامه‌های این هفته هستند. 

او بیان داشت: تقدیر از بازنشستگان فرهنگی، معلمین نمونه، معلمین جهادی و جلوه‌های ویژه، دیدار نماینده فرهنگیان با ائمه جمعه شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته معلم هستند. 

معصومی گفت: برگزاری اردوی تفریحی ویژه معلمین هر مدرسه، برگزاری نماز وحدت، تجلیل از دانش آموزان برتر، ارائه گزارش در نماز جمعه، برگزاری جشن ویژه روز معلم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های هفته معلم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.