خراسان جنوبی دارای جایگاه دوم کشوری در ثبت اشتغال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از افزایش ۳۷.۵ درصدی ثبت اشتغال خراسان جنوبی در سامانه رصد خبر داد و گفت:خراسان جنوبی رتبه دوم کشور در ثبت اشتغال را کسب کرده است.

 اشرفی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از تعدادی از کارگران نمونه بخش خصوصی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انتخاب کارگران نمونه در سه مرحله شهرستانی استانی و ملی صورت می‌گیرد، گفت: برای انتخاب کارگران مؤلفه‌های مختلفی از جمله در بحث ابداع، اختراع، وجدان کاری دخیل است.

او افزود: طی چند روز آینده کارگران نمونه استانی با حضور مسئولان تجلیل می‌شوند.

اشرفی در ادامه با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۱۷ هزار و۶۶۴ اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی در سامانه رصد ثبت شده است افزود: سال گذشته ۱۰ هزار و۷۷۹ تعهد اشتغال برای استان پیش بینی شده بود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی  از افزایش ۳۷.۵ درصدی ثبت اشتغال خراسان جنوبی در سامانه رصد در قالب ۱۶۶ دستگاه خبر داد و بیان کرد: خراسان جنوبی رتبه دوم کشور در ثبت اشتغال را کسب کرده است.

او با بیان اینکه ۳۰ برنامه محوری برای گرامیداشت هفته کار و کارگر امسال که از ۵ اردیبهشت ماه تا یازدهم اردیبهشت ماه است در نظر گرفته شده است گفت: همچنین ۷۰ برنامه شهرستانی در هفته کار و کارگر در حال اجرا است.

اشرفی افزود: تجلیل از کارگران برتر، تجلیل از فعالان و منتخبان قرآنی، برگزاری مسابقات ورزشی، توزیع سبد‌های معیشتی با همکاری بسیج کارگری، نشست‌های بصیرتی برای کارگران، عیادت از بیماران حادثه دیده حین کار، و برپایی میز خدمت از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی  گفت: با توجه به ارزیابی و سنجش انجام شده در حوزه‌های تخصصی مدیریت روابط کار، بازرسی، کار، روابط کار، حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وتشکل‌های کارگری و کارفرمایی در سال ۱۴۰۱ رتبه سوم را در بین ادارات کل استان‌ها را کسب کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.