همدلی بین مسئولان و مردم گره گشای مشکلات

امام جمعه ارومیه گفت: ارتباط و‌ همدلی بین مسئولان و مردم گره گشای مشکلات و بن بست هاست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه باید در جامعه احسان و کار خیر به یک فرهنگ تبدیل شود گفت: نعمت و پاداش روز قیامت، همین اعمال نیک، احسان و کار خیر است که انجام شده و بنابر این باید توجه زیادی به بالا بردن سطح اعمال نیک داشته باشیم.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با تاکید بر اینکه احسان و نیکوکاری، اگر به صورت مخفیانه و دور از دید مردم باشد، ارزش آن هم چند برابر می‌شود، افزود: علت اینکه بسیاری از افراد خیر و نیکوکار تمایل ندارند که اسمی از آن‌ها برده شود این است که می‌خواهند کار‌های نیک آن‌ها به تأسی از مولایشان علی (ع) مخفی بماند

خطیب جمعه ارومیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و راهبرد‌های اساسی در جامعه اسلامی گفت: باید اراده ملی تقویت شود چرا که هدف دشمن نیز ضعیف کردن اراده ملت است و این مهم‌ترین مباحث جنگ نرم است مثل برگزاری راهپیمایی‌ها برگزاری مراسمات شب‌های قدر که نشان دهنده یک اراده ملی بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی یادآور شد: ارتباط و‌ همدلی بین مسئولان و مردم گره گشای مشکلات و بن بست هاست و مسئولین باید هم افزایی را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: محور دین ما عبارت است از همدلی و هم افزایی که باید حاشیه سازی نکنیم مسئولان با حاشیه سازی باید دور شوند و به متن مشکلات بپردازند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: مسئولین استانی باید برش حل مشکلات را داشته باشند و از راهبرد‌های لازم استفاده کنند مثل کمبرندی که سالهاست زیر دست مسیولان مانده است که باید حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: در شهر ما چرا مشکلات بافت فرسوده شهر حل نمی‌شود؟ زمانی حل خواهد شد که مدیران شهری بفکر خودشان نباشند و راهکار و راه چاره را با همدیگر پیدا کنند که لازم است مسئولان استانی از حاشیه دور شده و مشکلات را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت روز کارگر افزود: در دین ما کارگری که در کارخانه کار می‌کند و یا کشاورزی که در مزرعه خود زحمت می‌کشد بک مجاهدی است که عبادت  هم می‌کند.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: مسئولان نباید از مشکلات کار و جامعه کارگری غافل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.