اجرای حدود ۷۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های خراسان جنوبی

معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: پارسال نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان روکش آسفالت شدند.

فدوی معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به بهسازی و روکش آسفالت شده است.

او افزود: پارسال در عملیات بهسازی وروکش راه‌های شریانی، فرعی و روستایی، روکش بیش از ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های استان و بهسازی ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی از این محور‌ها به بهر برداری رسیده است.

فدوی بیان کرد:  انجام چاله پرکنی برای رفع خرابی‌هایی است که نیاز به اقدام سریع دارند که به همین منظور ۲۹ هزار و ۱۴۰ تن آسفالت طی سال ۱۴۰۱ با برنامه ریزی و مدیریت اداره نگهداری راه‌های استان، در سطح راه‌ها انجام شده است.  

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی عنوان کرد:  از جمله اهداف آن مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار