سپاه پاسداران جز پدید‌های برآمده از انقلاب است

امام جمعه کوهبنان گفت: سپاه پاسداران جز پدید‌های برآمده از انقلاب است که در عرصه سیاست و فرهنگ به بلوغ کامل رسید .

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده امام جمعه موقت در مسجدجامع کوهبنان واقع در محله انصار برگزار شد.

حجت الاسلام ابوطالب هنر هوده پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: رعایت تقوا، تلاش و کوشش، حق پذیری، ایمان و دوری از شرک، شهامت و شجاعت، عفت و پاکدامنی، پرهیز از افراط و تفریط، خوش اخلاقی و تواضع با مردم، عبادت، امر به معروف و نهی از منکر، نیکی به والدین، یادآوری معاد و روز قیامت، تزکیه و تعلیم از ویژگی‌های جوانان است که در قران به آن اشاره شده است.

او تاکید کرد: برترین اعتدال حفظ نظام اسلامی است که از اوجب واجبات است که سردار سلیمانی به این مهم اشاره دارد.

امام جمعه موقت کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان و دانشجویان افزود: هر جا عرصه خدمت به جوانان واگذار شد موفق بودیم البته دشمن تلاش می‌کند که جوانان را به حاشیه براند.

او با استناد به کلام امام صادق (ع) گفت: بر تو باد توجه به جوانان، زیرا آنان به هر کار خیر از دیگران پیش تازترند جوانانی که امروزه همواره  مرکز توجه مقام معظم رهبری هستند. 

خطیب جمعه کوهبنان تصریح  کرد: در آستانه عید سعید فطر قرار داریم جا دارد که روزه گزاران در کنار حضور در مراسم نماز عید فطر زکات فطره را به کمیته امداد حضرت امام تحویل بدهند. 

او یادآور شد: اول اوردیبهشت به روز بزرگداشت سعدی از شاعران برجسته و روز شهدای ورزشکار به مناسبت ولادت شهید ابراهیم هادی نامگذاری شده است. 

حجت الاسلام هنرهوده اظهار کرد: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در سال ۵۸ است به فرموده مقام معظم رهبری سپاه پاسداران جز پدید‌های برآمده از انقلاب است که از خصوصیات ویژه‌ای برخوردار است که در دوران دفاع مقدس، در عرصه سیاست و فرهنگ به بلوغ کامل رسید و راه تعالی را در پیش گرفت.

او تاکید کرد: سپاه در عرصه‌های نظامی، دفاع از وطن و حرم، خدماتی، محرومیت زدایی، امداد در حوادث، اندیشه فرهنگ و هنر، مقاومت نام سپاه به خوبی می‌درخشد.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان کرد: اهمیت به واجبات و ترک محرمات مهترین عامل پیشرفت سپاه پاسداران است.

او ادامه داد: سوم اردیبهشت سالروز شهادت سپهبد شهید قرنی است شهیدی که همواره بر محور معنویت حرکت کرد تا این که توسط گروهک فرقان به شهادت رسید.

او بیان کرد:ششم اردیبهشت سالروز ورود مسلم بن عقیل به کوفه است در حالی که کوفیان خلف وعده کردند و نماینده ولی و رهبر خود را تنها گذاشتند البته در هر شهری باید به نماینده ولی فقیه عنایت داشته باشیم.

برچسب ها: نمازجمعه ، معنویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار