دیانت اولین پیام انقلاب ما به جهان بود

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان گفت: انقلاب مردم ایران پیام‌های مهمی ازجمله دیانت برای جهان داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه‌های نماز عیدفطر گفت: اولین پیام انقلاب مردم ایران به دنیا، جنبه دیانت این انقلاب بود. 

او افزود: برادران و خواهران شما انقلابی بس بزرگ درجهان را طراحی کرده و مردانه به پای آن ایستاده و آن را به پیروزی رساندید و شهدای عزیزی در این مسیرهدیه کردید. 

امام جمعه کرمان تصریح کرد: با سختی‌هایی که در مسیر این انقلاب متحمل شدید امروز نیز در آستانه پیروزی‌های دیگری هستید و انقلاب شما پیام‌های بزرگی را به جهان مخابره کرد.

او تاکید کرد: اولین پیام انقلاب دیانت بود پرچم دیانت مبتنی برکتاب را شما درجهان برافراشتید آن هم در شرایطی ک همه گفته بودند دین افیون است، اما شما نشان دادید دین علاوه بر دنیا، آخرت انسان را نیز تامین می‌کند. 

او گفت: پیام بعدی شما که بس مهم وبزرگ است، پیام قدرت بود؛ شما ایران قوی را درهمه ابعاد پیاده کردید ونشان دادید ایران قوی را می‌توان درصحنه بین المللی نیز پیاده کرد. 

علیدادی سلیمانی بیان کرد: با این اوصاف خیلی مردم دنیا دل درگرو انقلاب شمادارند. 

او تصریح کرد: پیام دیگر انقلاب شما سیاست مبتنی برحکمت و دیانت بود، و نشان دادید که می‌توان در جهان این نوع سیاست را اجرا کرد و نه مستعمره شد ونه استکبار برکشور دیگری ورزید، وتعاملات بین کشور‌ها را شما دنبال کردید که نتایج خوب آن را مشاهده می‌کنیم. 

او بیان کرد: مشکلات معیشتی واقتصادی نیاز به همراهی ما دارد درکنار دولت انقلابی کمک کنیم که مشکل رفع شود. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: دشمن امید بسته ما نتوانیم درصحنه‌ها پیروز شویم که باید دشمن را مایوس کنیم. 

خطیب جمعه کرمان همچنین گفت: شما امروز ازسفر معنوی یک ماهه آمدید و یک ماه تلاش برای زندگی بی گناه وکم گناه داشتید که باید تلاش کرد این روند ادامه یابد. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: در قرآن آمده است که‌ای بندگان خدا، لاتقنطو من رحمت الله که نشان ازغفران ورحمت واسعه الهی است. 

او گفت: ناامید ازستم‌هایی که به خود کردید نباشید چرا که خداوند همه گناهان را می‌بخشد. 

او اظهار کرد: امیدبخش‌ترین آیه برای گناهکاران همین آیه است که درجای جای آن خداوند ازعفو وبخشش گفته است. 

امام جمعه کرمان افزود: خداوند یاس وناامیدی را نفی کرده ومی فرماید مایوس نشوید چرا از پیشگاه خدا ناامید هستید، خداوند هرلحظه شمارا می‌بخشد؛ امیدکه در ماه‌های رمضان دیگر بندگی را به جا بیاوریم.

برچسب ها: عید فطر ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.