ممنوعیت چادر خوابی مسافران در تعطیلات عید فطر

در تعطیلات عید فطر همانند نوروز با هماهنگی فرمانداران مازندران اسکان رایگان مسافران عملیاتی خواهد شد.

روح الله سلگی در جلسه ستاد خدمات سفر مازندران که با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و شرکت وبیناری فرمانداران برگزار شد، گفت: با توجه به تجربه پذیرایی از ۲۰ میلیون مسافر در نوروز امسال بعنوان اولین مقصد گردشگری در کشور، در تعطیلات عید فطر نیز از تمامی امکانات دستگاه‌ها برای خدمات رسانی به مسافران استفاده خواهد شد.

او با اشاره به پیش بینی ورود انبوه مسافران به سواحل و اقامتگاه‌های تفریحی استان بر لزوم اعمال تدابیر ویژه برای میزبانی شایسته از مسافران با هماهنگی فرمانداران تاکید کرد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به برپایی ایستگاه‌های خدماتی در جاده‌های مواصلاتی استان، افزود: هماهنگی لازم با هلال احمر، نیروی انتطامی، راهداری، بهداشت ودرمان و سایر دستگاه‌های مسئول برای بکارگیری توان خدماتی و لجستیکی آنان در این زمینه انجام گرفت.

او با تاکید بر توجه به فرهنگ سازی و مقابله با هنجارشکنی در مناطق تفریحی و سواحل، گفت: مسافران با رعایت شئونات فرهنگی در تعطیلات پیش رو و مدیریت برنامه سفر، مدیران استان را در این زمینه یاری کنند.

سلگی، تسهیل خدمات رسانی به مسافران را وظیفه جدی دستگاه‌های مسئول دانست وافزود: با تدابیر اجرایی از طریق دستگاه‌های مسئول کالا‌های مورد نیاز مسافران اعم از مواد گوشتی و پروتینی، نان و سوخت تامین شده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

او با اشاره به محدود بودن امکانات زیرساختی مازندران، گفت: امکانات و خدمات موجود مازندران برای جمعیت بومی این استان طراحی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
بزور میخوان مردمو بفرستن هتل و کاسبی کنن والا تو آمریکا نصف مردم نو چادر و ماشین میخوابن