ساری،

تجربه چادر خوابی در جنگل های هیرکانی

مسافران نوروزی از چادرخوابی در پارک های جنگلی مازندران استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دبیر کمیته بودجه و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه براساس آمارها در روز 29 اسفند پارسال چهار هزار و 797 خودرو به پارک های جنگلی مازندران وارد شدند گفت : در روز اول فروردین امسال 20 هزار و 768 دستگاه خودرو وارد 20پارک جنگلی مازندران شد.

عباس محسنی روند افزایش حضور مسافران در پارک وتفرجگاههای جنگلی را فرصت مناسبی برای گسترش گردشگری و جذب مسافر دانست افزود: گرایش امسال حضور و اقامت مسافران از دریا به جنگل دریچه ای جدیدی برای بهره گیری از ظرفیت و امکانان گردشگری مازندران است.

وی گفت : آمار تعداد خودروهای وارده به 20 پارک جنگلی مازندران که قابلیت اسکان مسافران را دارد نشان دهنده روند رو به رشد استفاده از این فضاست .

وی فراهم کردن زیر ساخت های لازم از جمله راه ، اقامت به صورت کمپ توسط مجریان پارک های جنگلی مازندران را از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روند رو به رشد استفاده از این فضاها اعلام کرد.

ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران وضعیت تاسیسات اقامتی گردشگری رسمی و غیر رسمی استان را در نوروز امسال 771 هزار و 47 نفر شب اقامت اعلام کرد.

براساس این آمار 20 پارک و تفرجگاه جنگلی مازندران با قابلیت اسکان چهار هزار و 441 نفراقامت از ظرفیت های تاسیسات اقامتی گردشگری غیر رسمی استان است.

انتهای پیام /


برچسب ها: ساری ، تجربه ، چادر ، خواب ، جنگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.