واحد‌های خدماتی متخلف زیر تیغ تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین ضمن هشدار به تعمیرکاران متخلف از تشدید نظارت‌ها بر اصناف مرتبط با خدمات اتومبیل و لوازم خانگی خبر داد.

 علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در تداوم اجرای گشت‌های سیار نوروزی و ماه مبارک رمضان، از مراکز خدمات تعمیری لوازم خانگی، خودرو و فروشگاه‌های لوازم یدکی بازرسی به عمل آمد.

وی گزارشات و شکایات متعدد مصرف کنندگان را نشانگر عدم نظارت دقیق اتحادیه‌های مربوطه بر عملکرد تعمیرکاران و عدم مهارت و آموزش‌های صحیح دانسته افزود: تخلفات واحد‌های خدمات به بحث گران‌فروشی، تقلب یا عدم صدور فاکتور محدود نمی‌شود، بلکه شاهد: فعالیت واحد‌های غیرمجاز و بدون جواز کسب، آسیب‌های ناشی از کارنابلدی برخی تعمیرکاران، فروش لوازم معیوب، عدم ارائه خدمات پس از فروش در این حوزه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هزینه و اجرت تعویض یا تعمیر قطعات بر اساس نرخنامه اتحادیه‌ها تعیین و ابلاغ می‌شود و هرگونه مطالبه و دریافت هزینه بالا در قبال خدمات ارائه شده تخلف محسوب می‌شود.

 شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با تخلفات مربوط به امور خدماتی، با مراجعه به تعزیرات حکومتی شکایات خود را جهت رسیدگی گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.