اردبیل یکی از قطب‌های اصلی ووشو در کشور است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از قطب‌های اصلی ووشو در کشور می‌باشد.

اکبر ورودی با اشاره به اینکه استان اردبیل یکی از قطب‌های اصلی ووشو در کشور می‌باشد، گفت: هیات ووشو استان یکی از اصلی‌ترین هیات‌ها است که به لحاظ تجهیزاتی و حمایتی در اولویت می‌باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل یکی از دغدغه‌های اصلی اداره کل را ایجاد و توسعه سانس‌های تخصصی برای رشته‌های ورزشی می‌باشد که با رایزنی سپاه استان و آموزش و پرورش بتوانیم این ظرفیت را ایجاد کنیم.

ورودی اضافه کرد: مجموعه هیات ووشو از معدود هیات‌هایی است که مربیان با دانش و با اخلاق دارد و این نشان از اعتقاد به مقدسات است که توانستند ورزشکارانی مانند یوسف صبری را تحویل جامعه دهد که سالیان سال در اردو‌ها و مسابقات مختلف بر روی سکو رفته و افتخارآفرینی کند.

او افزود: در سال جدید امیدواریم شاهد اتفاقات خوب و مثبت برای ورزش استان باشیم و این اتفاقات باعث رشد و توسعه وررزش استان باشد و تلاش خواهیم کرد با ارتقاء و توسعه ورزش استان نشاط اجتماعی را رقم بزنیم.

افشار، رئیس هیات ووشو استان اردبیل نیز گفت: ووشو کاران استان اردبیل دارای ۵ عنوان قهرمانی جهان هستند که باید از این ظرفیت در سطح ملی استفاده کرد.

او افزود: در حال حاضر ۳ ووشو کار اردبیلی در سطوح مختلف تیم ملی حضور دارند که نشان دهنده استعداد‌های بالقوه ورزشکاران این استان در این رشته است و باید شناسایی شوند تا بتوانیم بصورت ویژه از این سرمایه‌های ورزش استان حفاطت کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.