مسابقات بین‌المللی ووشو برگزار نمی‌شود

رئیس فدراسیون ووشو گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کووید ۱۹ فعلا مسابقات بین‌المللی ووشو برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت ووشوی استان اردبیل گفت: در حال‌حاضر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مسابقات بین‌المللی ووشو برگزار نمی‌شود و برنامه‌ریزی برای مسابقات آسیایی مبنای کار قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه انتظار می‌رود در مسابقات آسیا ووشوی کشور خوش بدرخشد افزود: در رشته ورزشی ووشو قهرمانان و ورزشکاران بزرگی داریم که برای کشورمان افتخارآفرینی کردند.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا برنامه‌های فدراسیون ووشو نیز تغییراتی داشته است و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی این برنامه‌ها برگزار می‌شود.

صدیقی تصریح کرد: فدراسیون ووشو از موفق‌ترین فدراسیونها در کشور به حساب می‌آید و هم‌اکنون علاوه بر حوزه قهرمانی در حوزه همگانی کردن نیز پیشگام بودیم.

او اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیتهای بسیار بالایی در رشته ورزشی ووشو دارد و از این استان قهرمانان بزرگی برخاسته‌اند که امیدواریم دو ورزشکار اردبیلی در مسابقات آسیا حضور داشته باشند. انتظار داریم رشته ورزشی ووشو در تمامی شهرهای استان اردبیل فعال شود و فدراسیون نیز در این راستا حمایتهای همه‌جانبه‌ای برای فراهم کردن زیرساخت‌های ورزش ووشو در استان اردبیل انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.