هلاکت ۱۹ صهیونیست از ابتدای سال ۲۰۲۳ در کرانه باختری و قدس اشغالی

۱۹ نظامی و شهرک نشین صهیونیست از ابتدای سال ۲۰۲۳ در عملیات مبارزان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی به هلاکت رسیده اند.

 مرکز اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست و در پاسخ به حملات و تجاوزات آنان علیه ملت فلسطین ادامه دارد و از ابتدای سال ۲۰۲۳ تا تاریخ ۷ آوریل، ۱۹ نظامی و شهرک نشین به دست مبارزان فلسطینی کشته شدند.

به گزارش وبسایت خبری فلسطین الان، مرکز اطلاعات فلسطین افزود: شدیدترین عملیات مقاومت در سال جاری در شهر قدس اشغالی انجام شد و در آن شهید مبارز «خیری عقلم» هفت صهیونیست را کشت و ۱۲ نفر دیگر را زخمی کرد.

شهید مبارز «حسین قراقع» هم در یک عملیات شجاعانه زیرگیری با خودرو در شهر قدس اشغالی، سه صهیونیست را به هلاکت رساند و شش نفر دیگر را زخمی کرد. محمد باسل الزلبانی هم در عملیات حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی یک صهیونیست را به قتل رساند.

عملیات تیراندازی شهید «عبد الفتاح خروشه» از اعضای گردان‌های عز الدین قسام در مرکز شهر حواره در جنوب نانلس نیز به کشته شدن دو صهیونیست منجر شد. همچنین در سه عملیات تیراندازی دیگر یک مبارز فلسطینی در شهر أریحا یک صهیونیست کشته شد و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

شهید مبارز «المعتز بالله الخوجا» نیز در یک عملیات تیراندازی در مرکز شهر تل آویو یک صهیونیست را کشت و چهار نفر دیگر را زخمی کرد.

عملیات زیرگیری با خودرو یک مبارز فلسطینی در شهرک حواره در جنوب نابلس نیز به کشته شدن یک صهیونیست منجر شد و دو صهیونیست هم در عملیات تیراندازی دیروز در منطقه الاغوار کشته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار