مصرف بنزین در خراسان جنوبی ۴۸ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از افزایش ۴۸ درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز در استان خبر داد.

 

عابدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز مصرف بنزین در این استان روند افزایشی داشته و ۴۸ درصد افزایش یافته است.

او افزود: مصرف متوسط روزانه بنزین از یک میلیون و ۶۷ هزار لیتر در سال ۱۴۰۱ به یک میلیون ۵۸۲ هزار لیتر در این ایام در استان رسیده است.

عابدانی بیان کرد: در این مدت با توجه به حجم قابل توجه تردد‌های صورت گرفته در ایام تعطیلات نورزوی تمامی جایگاه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته و بی وقفه پذیرای مسافرین و زائران علی ابن موسی الرضا (ع) بوده اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی عنوان کرد: در این مدت بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب سی ان جی از سوی ۲۵ باب جایگاه عرضه گاز طبیعی در استان توزیع شده که باعث صرفه جویی بیش از ۳ میلیون ۶۰۰ هزار لیتر بنزین شده است.

او افزود: منطقه خراسان جنوبی با انجام ذخیره سازی مناسب بنزین در انبار نفت سپهبد شهید سلیمانی بیرجند و توزیع روزانه فرآورده در  استان به وسیله نفتکش‌های جاده پیما، در خدمت رسانی و تأمین به موقع  بنزین مصرفی مردم  استان، مسافران، زائران و گردشگران بدون هیچ گونه وقفه عمل کرده است.

خراسان جنوبی ۹۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.